MSc - Ekonomika a obchod

Profesní managerské vzdělání ve specializaci Ekonomika a obchod

Studijní program American Association for Higher Education and Accreditation: Economy and trade. Výstupem je profesní titul MSc.

Posluchač absolvuje program Celoživotního vzdělávání podle §60, zákona č. 111/98 Sb. O absolvování studia v rámci celoživotního vzdělávání vydá vysoká škola jeho účastníkům osvědčení.

Využijte možnost studovat prostřednictvím internetových technologií, bez dojíždění a s možností zahájit studium již nyní!

Komu určeno

Studium je určeno ředitelům, manažerům, jednatelům, podnikatelům, personalistům, vedoucím pracovních týmů, ekonomům a odborným učitelům škol a vzdělávacích institucí, pracovníkům veřejné správy, obchodníkům, marketingářům a specialistům, kteří usilují o svůj rozvoj v oblasti profesní, a chtějí se zaměřit i na svůj osobní rozvoj a dosažení plánovaných kariérních či životních cílů.

Délka studia

Studium programu MSc. trvá 12 měsíců. V případě pracovního zatížení si může posluchač své studium i rozvolnit. Přihlásit se můžete kdykoliv, protože když se sejde skupina přihlášek ke stejné specializaci, zahájíme studium bezodkladně. Na nic nemusíte čekat. Tempo studia si může posluchač řídit sám.

Cíle studia

Studium probíhá on-line formou studia. Cílem studia je umožnit českým manažerům a specialistům vstup do tzv. Open University. Ve vyspělých zemích mohou Open University posluchači studovat kdykoli a kdekoli si vyberou. Máme absolventy v šesti zemích světa.

MSc. je profesní titul vzdělávacího programu, který je podniky a institucemi ve vyspělém světě vysoce hodnocen. Tento mezinárodní titul není specificky upraven českými zákony. V ČR je tedy chápán jako neakademický profesní titul, uváděný za jménem. Pro takové studijní programy je charakteristická vysoká přizpůsobivost potřebám posluchačů a praxe a mimořádně velká volnost zacílení studia každého posluchače na jeho potřeby, zájmy, osobní rozvoj a individuální formy vzdělávání.

Modul č. 1

Modul č. 2

Komunikační a obchodní dovednosti
Strategické řízení firmy
Digitální ekonomika
Mezinárodní marketing
Management a etika
Sociální sítě a internetový marketing
Chování zákazníka
Jak myslí špičkový obchodník
Ochrana osobních údajů
Závěrečný seminář
Sending...